Posted in Uncategorized

Mina underbara män

Alltså jag kan bli riktigt jävla förbannade på de ibland, men jag ångrar all de stunderna. Dessa män är för himla bra! Och något säger mig att jag kommer tycka de är fantastiska ett långt tag framöver.

20131018-214701.jpg

Men jag var inte den enda musen i renoveringsarbetet:

20131018-215028.jpg

En annan fantastisk person som förser oss med mat. ICA i Gimo skulle kunna gå runt enbart på min mammas inköp och när ni ser denna bild så förstår ni varför.

20131018-214918.jpg

 

Nu har vi rivit hela sovrumgolvet. Så bra. Jag tycker fortfarande det är kul, men är lite skraj. Vad tusan har jag gett mig in på? Om jag ser ljuset i tunneln? Har liksom inte ens tagit mig in i tunneln.

Leave a Reply

