Posted in Uncategorized

Stålfarmor

Tidningarna vi hittade var bl.a. från 1935. De är gamla. Lika gamla som min farmor. Farmor hjälpte mig att gräva sten idag. Jag önskar jag hade ett foto på det. Men jag har renoveringshjärna och glömmer saker som att ladda mobilen och då är det svårt att fota. Ett större exempel på renoveringshjärna är min pojkväns som vet att min mobil är urladdad och tipsar via SMS vart det finns en laddare.

Blev bara två timmar idag. Skulle jag ha samma kilopris som tandläkarna för att ta bort sten skulle jag vara miljardär nu.

Leave a Reply

