Posted in Uncategorized

När polisen och fotbollsproffset kom till Nederbyn

Jag älskar mitt hus i Nederbyn. Det har lite brister just nu. Lite ålderstiget golv, lite fuktiga timmerdelar, rätt slitet tak, ingen perfekt mötesplats för dammallergiker, men jag är så otroligt stolt att få visa upp det.

Idag kom mina älskade vänner som peppar mig även i lägen när jag gör något så galet som köper ett renoveringsobjekt.

Så idag fikade jag husägaren, polis Christina och fotbollsstjärnan Linda på Höskullen.

20131027-194659.jpg

20131027-194730.jpg

20131027-200826.jpg

Leave a Reply

