Posted in Uncategorized

Det här med att tänka positivt

Fredrik har gått på bajslov idag. det tycker jag är orättvist och istället för att gnälla gjorde jag något åt det. Är ju en doer. Så jag satte han i arbete. Riktigt finarbete. Rivningsarbete. Ska nog mycket till om han ska klaga på någon trött gymnasieelev framöver.

Vi har nämligen upptäckt fuktigt timmer. Inte så bra och har därför har vi skalat väggarna för att kartlägga och leka leken vilket timmer ska bort.

20131031-181028.jpg

Det känns faktiskt ganska tungt nu. Inte så att jag vill sätta mig ner och böla och bränna upp Nederbyn. Men typ spotta lite på det. Men så följde jag med Fredrik till soptippen och tog den här bilden. Och då kan man ju liksom inte vara nere längre.

20131031-183648.jpg

På sista bilden tänker Fredrik. “Asså, Maria vilken brud! Vi gör så himla mkt kul ihop. Soptippen! Favoritresemålet på lovet”.

20131031-181508.jpg

 

Leave a Reply

