Posted in Uncategorized

Lill-Ernst

Jag är tillsammans med Lill-Ernst jag. Han har konstnärshjärna.

Min hjärna gå på crack. (Jag tar inte droger, men tror man brukar säga så när saker går snabbt). Min hjärna går i 500 km i timmen. Fartblind och vill bara framåt.  Då är det bra med Lill-Ernst som tänker lite mer.

20131110-213330.jpg

20131110-213740.jpg

Gränsen mellan konstnärshjärna och en konstig hjärna är hårfin. Ibland får han för sig att extraknäcka som Karlsson på taket också.

20131110-213504.jpg

Leave a Reply

