Posted in Uncategorized

Tålamod!

Varje helgmorgon börjar vi så här. Jag skriker halv 9 går bilen. Så går jag ut och varmkör bilen och sitter och svär över att han är så seg.

Så kommer han lullandes:

20131207-144444.jpg

Fem jävla minuter sen enligt min klocka. Och inte kan han skylla på någon svenstormjävel, för han har 30 meter ut till bilen lika som jag.

Sen talar han om för mig att min klocka går åtta minuter före och jag lugnar ner mig. Det är så mysigt att renovera hus.

Leave a Reply

