Posted in Uncategorized

Alla lediga timmar

Idag sken månen över Nederbyn och det var stjärnklart.

20131217-223420.jpg

Vi gräver fortfarande, men vi har börjat grusa lite också för att känna att livet handlar om lite mer än just sten och att gräva.

När vi satt där på slutet och beundrade vårt verk så utbrast pappa:
“När vi har gjutit så ska vi dricka upp Mackmyran”.

Det kommer vi inte glömma.

20131217-223924.jpg

20131217-223947.jpg

20131217-224002.jpg

Efter vi burit 500 kilo sten och jord åkte vi hem och fick god mat av mamma och kände mig kränkt av TV:n. På TV var det äntligen hemma. De planterade blommor i en skål. Måste vara skitbetungande verkligen.

Min hals gör ont. Kan vara att jag svalt för mycket jord alternativt fått en vanlig förkylning. Tur att jag inte är man för då hade jag velat legat på akuten nu.

Leave a Reply

