Posted in Uncategorized

Har jul varit?

Fattar att ni läsare är jävligt sur på mig som inte uppdaterat läget.

20140103-192443.jpg

Men känn inte er undanskuffade. Jag har nämligen inte prioriterat tredje eller för den del fjärde advent heller. Och julafton har det varit?

Vad har då hänt?
Jo, imorse 06.00 ringde rörmokaren och ville in i Nederbyn. Och folk säger att det är svårt med hantverkare?! Nu är det ordnat att grusa fullt ut för rören är fixade.

Igår 20.00 skulle jag till lägenheten. Tänkte underhålla kärleken till min Fredrik. Men då kör jag på en stor jävla sten på 288:an och det var typ bara mos av mitt vänstra framdäck. Jag känner mig hotad av stenar. Vet inte vad de har emot mig?

Leave a Reply

