Posted in Uncategorized

Att sjukskriva sig

Min pappa är fantastisk! Jobbar mer på Nederbyn än mig.

Därför känns det så trist när jag dessutom blir sjuk de lediga dagar man har att spendera i Nederbyn. Två dagar har nu gått till spillo. Som jag sovit sönder.

Men i lördags blev det lite jobbat. Jag körde paddan in i väggen. Den har ingen back och jag hittade inte avstängningsknappen. Så jag fick skrika: “Hjälp! Hjälp!”.

Både Freddie och pappa kom springandes. Jag tyckte det var lite kul. Paddan gick in i väggen liksom. måste nog sjukskriva han. Pappa såg inte humorn i det. Hoppas på bättre samarbete med paddan i veckan. Tror paddan var sur. De brukar väl få kyssar av fina brudar och inte bli uppkörda i väggen.

20140106-184753.jpg

20140106-184836.jpg

20140106-184931.jpg

Den enda paddan som får en kyss är den här nedan. Så nu håller vi tummarna att inte han också börjar kissa bajs.

20140106-185016.jpg

20140106-185825.jpg

Leave a Reply

