Posted in Väggar

Fas regling

Vi reglar nu. För att få väggarna raka. Eller vi och vi. Det är pappas område. Han vill inte riktigt släppa det. När vi frågade hur man gjorde så radade han upp tio andra saker som kunde utföras.

Den här bilden tog Fredrik. Han tycker den är väldigt snygg och är upprörd över att jag inte publicerat den. Allt för dig babe. Här kommer den:

20140220-093717.jpg

Huset är lite snett. Men det är charmigt.

20140220-093805.jpg

Sen vill jag bara påvisa vilken komiker jag är. Ibland blir jag osäker om det är Gimo eller Göteborg jag är uppväxt i:

20140220-093944.jpg

Leave a Reply

