Posted in Uncategorized

Giv mig styrka

Jag är tömd på energi. Det svåra med att renovera ett hus är inte att jobba där. Jag är inte rädd för att jobba. Det svåra är att få utrymme för det andra i livspusslet. Såsom kvalitetstid med vänner och Freddie. I måndags åkte jag direkt till Nederbyn efter jobbet. Och jobbade på att få i ordning timmerväggen i köket:

Igår var jag ut och slirade i Sthlm på konsert. Idag gjorde jag 3 timmar i Nederbyn efter jobbet.

Reglade upp för pardörr i vardagsrum:

Jag har dåligt samvete för att jag försummar folk. Saknar Freddie och vill vara med honom, men jag är så tömd på energi. Jag orkar inte åka till stan. Blev kvar hos mina föräldrar.

Freddie är fantastisk just nu. Skickar inspirationsbilder på framtida Nederbyn och jag känner mig bara tom. Tack Freddie för att du håller ångan uppe.

20140226-203854.jpg

20140226-203027.jpg

Om ni undrar hur trött jag är så rakade jag mina ben idag. Så trött att jag orkade en fjärdedel av underbenet. Sen sket jag i resten. Det är i och för sig ganska mycket med tanke på storleken på mina fotbollsvader. Och ska man fortsätta tänka positivt så är det ju great att jag duschade iaf.

One thought on “Giv mig styrka

  1. Känner igen mig, har också drabbats av någon slags akut trötthet under sista 2 veckorna. Har lixom ingen ork och energi. Störande som tusan för det är inte direkt så att idéerna har stannat upp också. Nä ingen jäkla sympati visar dom. Så där sitter jag med huvudet fullt av idéer och en kropp som vägra utföra dom. Man får hoppas det är en kortvarig åkomma.

Leave a Reply

