Posted in Uncategorized

A postcard to Krakow

Hello Krakow! Och Hello Freddie som är i Krakow med jobbet!

Jag har målat brädor till badrumstaket idag. Igen. Jag räknade de. De är 42 stycken.

20140331-194003.jpg

Jag kollade vårt brända gräs. Det är fortfarande bränt. Jag fick frågan varför man eldar gräs idag. Jag vet inte det, men sa att det är bättre än att man röker det. Mycket bättre.

Nu är jag hemma hos mamma och pappa. Fick jättegod fisk av mamma. Pappa skötte baguetterna i ugnen. Han satte de på grill. Det var inte bra. Citat mamma: de är som degklumpar.

Nu står mamma i sovrummet och spanar efter glassbilen. Jag frågade varför, men hon hör så dåligt och vill inte missa den och står därför redo.

Pratade med El-Mats idag. Han skulle komma imorgon eller onsdag för att diskutera elen. Jag känner att jag fått ett stort förtroende och placera elen. Men du kan vara lugn. Njut av Polen. Ugnen skulle sitta i badrummet va?

Som du ser är allt som vanligt här hemma och jag tycker du kan komma hem nu.
Puss och kram din Memmo!

Leave a Reply

