Posted in Uncategorized

Renoveringsvardag

Att renovera Nederbyn är att andas, bajsa och äta Nederbyn.

Min vardag ser ut så här. Går upp klockan 06.00. Åker till jobbet 06.10. (Avslöjad! borstar bara tänderna typ 45 sekunder). Tar bilen till jobbet. Jobbar så in i helvete. Slutar 16.00.

Då brukar jag och pappa åka till Nederbyn och jobba två timmar. Sedan åker vi till Skolgatan och äter mat som min fantastiska mamma gjort. Sedan brukar vi åka tillbaka till Nederbyn och jobba lite till. Sedan åker jag till stan. Brukar vara hemma runt 21.00. Duschar och går och lägger mig.

Så idag jobbade jag halvdag och då passade Freddie och jag på att få lite kvalitétid. Dvs Tid utan tumstock i vår närhet. Vi har lagt i vår båt. Hur fan vi haft tid med det vet jag inte?

Vi hade trevligt. Eller jag. Jag fick i alla fall se hans rumpa. Freddie hade det sådär trevligt. Han gick in i dag 3 på ekolodmonteringen och stöttande fiskeflickvän har fått en ny betydelse.

20140417-213454.jpg

Leave a Reply

