Posted in Sovrum

Vad har jag gett mig in på?

Igår var det snö. Folk var lediga och bakis. Jag var Nederbynarbetare.

Det kändes inget kul med Nederbyn igår. Det var första gången jag undrade om jag verkligen kommer orka ro detta iland?!

Jag vet att det är få förunnat att ha möjligheten till ett sådant här projekt, men man ska inte glömma att det krävs karaktär och väldigt många arbetstimmar. Jag är sliten helt enkelt. Och skulle inte pappa vara sådant stöd och arbetsmyra så skulle Nederbyn vara sålt by now och jag skulle ligga på psyket.

20140502-155759.jpg

20140502-155842.jpg

Nu ska jag hitta tillbaka glöden:

20140502-155958.jpg

Leave a Reply

