Posted in Uncategorized

Midsommartradition

Vi har haft världens finaste midsommarafton i Nederbyn. Det har varit lite hektiskt innan och så. Hur hektiskt? Typ så att jag lade min nyckelknippa i soppåsen, gick och slängde den i föreningens återvinningscentral och lät den ligga där i tre dagar.

Nycklarna hade det i alla fall bra mycket sämre än mig.

Jag firade midsommar på logen:

20140623-211428.jpg

20140623-211459.jpg

20140623-211511.jpg

Vi hade fyrkamp. Vi tänkte ha grenen, den som finast tapetserar ett rum, men vi sket i den. Folk med alkohol i kroppen är inte så bra på att tapetsera har jag hört.

20140623-211611.jpg

Leave a Reply

