Posted in Uncategorized

Sverige utvecklas och tack fördet!

Jag känner mig så i tiden.

1. Vi har en tjej som lägger klinkers i vårt badrum. Hej jämställdhet!
2. Hon är född 92. Dvs mina första åtta levnadsår var hon bara en spermie.

Och vet ni fina Anna som kaklar uppdaterar mig genom facebookmeddelanden. Hur 2014 är inte det?

Jag blev så exalterad (Tryck på bilden så förstår ni vad jag menar). Så till mig när hon skrev att jag försökte vara lite ungdomlig och kul genom att lägga in ett fan i svaret, Lite töntigt, jag vet, men jag är ju 30 nu och vill absolut inte att Anna ska säga till sina kompisar att hon kaklar hos en tant.

Leave a Reply

