Posted in Uncategorized

Lampfetisch

Jag har alltid gillat lampor. Kan tyckas stört. Jag hittade en skitsnygg lampa från madam Stoltzt. Ett danskt företag. Men hittade inte lampan någonstans i Sverige. Tillslut mailade jag Danmark och frågade vilka återförsäljare i Sverige de sålt till.

Jag fick uppgifter till två Fröknar i Uddevalla. Jättetrevliga och pang så bor denna lampa hos oss. Den kostade en förmögenhet. Men Freddie har ju sålt sin lägenhet framgångsrikt så jag tänkte att om vi gifter oss nu så ska jag nog överleva detta år ekonomiskt ändå.

20141003-210125.jpg

Leave a Reply

