Posted in Badrum

Duschvägg

Min pappa är Mr Glas. Han har jobbat med glas sedan typ dinosauriernas tid. Pappa och jag hade en rejäl svacka i vår renoveringsperiod. Det var när vi upptäckte felplaceringar i badrummet.

Jag blev lite upprörd och körde martyrkortet. Sa typ grejer som: “Det var bara en enda sak jag verkligen ville med Nederbyn och det var en duschvägg och nu går inte det för att du placerat avloppet fel”.

Idag mina vänner var en stor dag för glasmästardotra. Hon fick sin glasvägg. Tack pappa glas för att du kämpade på och inte drog.

20141007-221725.jpg

20141007-221735.jpg

Leave a Reply

