Posted in Uncategorized

Stänga garderoben

En bristvara i Nederbyn är förvaring. Just nu är vår matsal någon form av walking closet.

Pappa och jag påbörjade en garderob i somras. Sedan har vi väntat på dörrarna av finsnickare och sen tog det typ 3 veckor för mig att måla dem.

Men bra blev det. Så bra att pappa måste fota med sin mobilkamera och visa mamma.

IMG_4813.JPG

I övrigt så är jag kvällströttare än vanligt. Fredrik får ångest när jag säger att jag ska gå och borsta tänderna. Så vi införde precis en ny regel. Jag måste utfärda en ångestvarning 10 minuter innan tandborstning.

Leave a Reply

