Posted in Badrum

Badrumsbänkskiva

Idag har Fredrik och jag varit på äventyr. Vi har hört Bubbis hjärta för första gången. Blir mer och mer verkligt att jag har en liten kille som är mitt kött och blod med mig. Ovanför tvätt- och torktumlare har vi nu fått hem bänkskivan i äkta fejk betong. Där ska vi byta blöjor på Bubbis.

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/2a5/59379384/files/2014/12/img_5109.jpg Vi skyndar långsamt vidare med Nederbyn. Freddie har slagit upp osb-skivor och gips på hallväggarna. Nu börjar kampen igen med vad vi ska klä väggarna med. Freddie vill säkerligen ha vitt. Jag börjar bli tjock och otymplig nu och kommer taktiskt använda min status för att vinna kampen om att tapetsera hallen. “Jag bär ditt barn och har kräkts cirkus 345 spyor under graviditeten och förtjänar en snygg tapet i hallen”. Typ så! Gott nytt år! Nu ska vi avsluta 2014 med lite längdåkning!

Leave a Reply

