Posted in Uncategorized

Välkommen till den feta snickaren

Jag är fet nu. Som en heffaklump. Skulle man göra en TV-serie av vår renovering hade den lätt hetat den feta snickaren.

Har lite för mkt och regelbundna sammandragningar och fått direktiv att ta det lugnare. Det är svårt när man har ett ofärdigt hus och psykologiskt bara vill boa in sig.

I helgen kände jag mig så himla ful. Ville bara sitta hemma och vara ful. Då kom fina Fredrik hem med tulpaner och finchoklad. Vad fan har jag gjort för att förtjäna detta tänkte jag. Men sen kom jag på att det var hyran för att jag går runt och bär på 50% av hans barn och glömde att jag kände mig tjock och tryckte välförtjänst i mig all choklad.

Sedan lade vi golv i hallen. Det gick med en jäkla fart. Nu vill jag bara få hallen klar. Vill ju att bebis ska få ett fint första bemötande i sitt hus.

IMG_5293

IMG_5299

IMG_5292

Leave a Reply

