Posted in Matsal

Stoppa tiden

Läsare som är allergisk mot lyckligt kärleksdrabbel ombeds genast sluta läsa. Alternativt ta något ångestdämpande.

Igår var jag på spa med fantastiska vänner. Fredrik var hemma. När jag rullade in, (observera rullade. Bara 2 months to go now) visade det sig att han städat hela huset, köpt tulpaner och gjort massa småfix. Jag dör kärleksdöden över att jag är så bortskämd just nu. Kan jag för alltid få vara höggravid?

IMG_5511

IMG_5510

Sedan när jag krypit ner bredvid honom och hyllat honom för vilken fantastisk sambo han är så bad han mig vända mig om. Jag andas tydligen så tungt nu när jag är liggandes så att stå mitt i en tornado verkar mildare än att ha mitt ansikte mot sig.

Leave a Reply

