Posted in Uncategorized

Gravidkrämpor 

Det är många som tyckte vårt korvgrillande/hockeytittande utomhus i söndags var mysigt. Man ska inte tro på allt man ser på internet. 

Jag kan meddela att helt plötsligt i pausen får Fredrik sk trädgårdsfeeling och tar en promenad på ägorna. Ungefär så här långt bort från huset var han: 

   

 

Kvar sitter jag i Stig Helmer-stolen, höggravid och kommer verkligen inte upp. 

Jag är ju en vandrande vätsketank just nu. Eller vandrande, ligger mest. Men igår tog jag mig till Bilia för att göra en uppdatering på bilen. Fick parkera 30 meter bort. När jag kommer in med bilen så säger killen direkt att han hämtar bilen och att jag istället borde slå mig ner i soffan. Hade jag varit 20 kilo lättare och sminkad hade jag ev misstänkt att han flirtade med mig. Blev ännu mer säker på att det inte var flirt när han kommer tillbaka: “Nu är det klart och bilen står precis här utanför… På handikapparkeringen”. 

Leave a Reply

