Posted in Vardagsrum, Väggar

50 shades of grey

Sommaren är grå. Jag är så väderokänslig. Jag har så lätt att trivas även när solen uteblir. Det finns ju så mycket mysigt att pyssla med även då. (Självklart lider jag med alla sommarlovsbarn, men ni ska se att deras IPads funkar lika bra i regnväder). 

Idag har jag varit inne och börjat proceduren tavelvägg på riktigt. Vi har en vägg som är “ovävad” ännu i vardagsrummet. Någon jäkel “gick bokstavligen in i väggen” och det resulterade i att jobbet tog längre tid. 

Väggen verkar inte bli tapetserad av sig själv så jag började dra över några tavlor istället. Ska jag vara ärlig så ökade den ofärdiga väggen bara på den industrialakänslan i alla fall på bild. I verkligheten så ser det för jäkligt ut. 

Nu ska här införskaffas fler tavlor alt någon spegel med kopparram. 

  
Den fina kopparkitteln fyndade jag på bakluckan i Norrskedika. 

Leave a Reply

