Posted in Uncategorized

Allt tegel på plats

  
Det har varit slitigt på alla plan och vore vi inte så sjukt trötta så skulle jag ställa till med jättefest för att fira att vi gjorde det. Men orken räcker till för festligheter på sin höjd i form av en microvärmd bulle. 

Vi har sparat typ 250 000 på att göra detta själv. Trots detta skulle jag aldrig göra om det. Så om någon någongång vill utpressa mig så kan ni bara hota mig med att lägga lertegeltak. Jag ger mig direkt. Ger all information 7 gånger om så behövs. 

Leave a Reply

