Posted in Uncategorized

Energinivån uppåt

Jag kan erkänna har under mina singelår suckat och stönat över vabbare. Snyt ungen och kör den till dagis. Hur svårt kan det vara? Jag vet nu! Det är svårt. 7 dagar med 39-40 graders feber och sedan en helg med vinterkräk. Stackars Elis och stackars hans pappa som blev däckad i flera dagar av vinterkräket. 

Men nu har vi spolat ner kräket i toaletten och siktar uppåt. 

Fredrik har börjat riva golvet på övervåningen. Vi kör golvvärme även där. Element hade sparat tid, men vet många med två våningar som fått problem att reglera värmen när de har golvvärme på nedre botten och element på övervåningen. 

Och, oj vad jag längtar nu efter att få en klar övervåning. 

   
  
När Fredrik jobbar hårt så leker jag med den här godbiten på nedre botten. 

   

Leave a Reply

