Posted in Uncategorized

Att mucka med långfredagen

På långfredagen ska man  inte göra något, ha tråkigt och tänka på Gud.


Idag har vi lyft ur alla golvplankor och förvarat de i ladan. Vi har grävt ur hela kommande sovrummet. Men lite bra långfredagfirare har vi i alla fall varit. Vi haft tråkigt och jag har tänkt på Gud. Tänkte att om han fanns eller funnits så skulle han inte skapat idén om att isolera med jord. Men ångrade mig snabbt när jag kom på att han nog skapat traktorn som underlättade mycket idag.


Tror dock  jag blir lite straffad för mitt felande. Ligger däckad i ond kropp och misstänkt urinvägsinfektion. Så nu får hen som han vill. Jag gör inte många knop förutom att ränna till toan var femte minut och skvätta ur mig 3 ml urin.

Leave a Reply

