Posted in Uncategorized

ÖVERVÅNINGEN ÄR TÖMD PÅ JORD

Tänkte bara meddela att övervåningen är tömd på jord. Lite ligger i min och Fredriks näsa, men i övrigt är allt bortkört bakom ladan. Jag har en fin känsla och är mer säker än någonsin att vi kommer ro Nederbyn i hamn. 

Idag när jag satt i jordhögen på loftet och precis sprungit in med huvudet i en takbjälke och kände mig helt slut i kroppen så kollade jag på Fredrik som bara öste och öste jord och då fick jag så mycket energi. 

Imorgon kör jag tillbaka traktorn till jobbet. Jag startar i ottan och måste ställa klockan. Nej, visst ja det behövdes inte. Elis är ju ändå vaken vid 05.00. 😂

Leave a Reply

