Posted in Uncategorized

Fredrik på loftet 

Det var nu när mörkret kom som vi skulle pula uppe på övervåningen. Jag har inte tagit mig upp på övervåningen. Jag är så trött på kvällarna att jag är tacksam om jag tar mig till sängen innan jag somnar. 

Fredrik däremot tar sig upp titt som tätt. Reglar för golvet och så isolerar han. Mest för ljudet. 


Jag kan längta så till en användbar övervåning. Tänk att få ha kläderna uppradade i kattvinden till vänster. Det slår vår trasiga IKEA-byrå (som för tillfället står i hallen ) med hästlängder. Det är så jag måste tänka. Målbilder för att orka hjälpa till. 

Leave a Reply

