Posted in Uncategorized

Golv 

Säga vad man vill om IKEAS golv, men det är väldigt snabblagt. Vi har lagt alla sidorum och Elis rum i helgen. Trots det har vi ändå hunnit med öppning av Torsholmen, firat Freddies föräldrars safirbröllop och kalasat för Saga. Jag hann även med att bada min mobil. Inget jag rekommenderar. Hellre en oren mobil som fungerar. 

Freddie har under kvällningen lagt underlag för det mer exklusiva golvet som ska vara i allrummet. Vi har dock lite problemlösning innan vi kan sätta igång. Det har med väggarna runt toadörren och kontorsdörren som ska reglas. 

Han har även kapat lite Plyfa till vår vägghängda toalett. För de färdigkapade bitarna till det har jag råkat slängt. 


Jag har inte kunnat låta bli. Jag har börjat hänga in kläder i min walk-in-closet. I flera år har vi levt i förvaringskaos och jag är så redo att ta bort den sjabbiga provisoriska garderoben vi haft stående i hallen. Imorgon åker den ut. Tänk att få se vår hall i full potential. 

Leave a Reply

